converse

Converse

Slogan „A Ty… co robisz?” stanowił hasło jednej z minionych kampanii reklamowych firmy Converse, której przyświecała idea „You’re it. You’re up. You’re on”. Marka ta lubi tworzyć pewien odgórny motyw, do którego dopasowuje poszczególne elementy, które bywają charakterystyczne dla danego regionu. Rynki nie zawsze są podobne, dlatego też należy dostosowywać produkt oraz jego reklamę do potrzeb i oczekiwań poszczególnych konsumentów.

Inicjatywa ta kierowana była do młodych ludzi, którzy cenią sobie swój własny styl oraz indywidualność oraz dodatkowo pragną wyrażać samych siebie poprzez rozmaite działania artystyczne. Trampki Converse mają być jednym ze sposób pokazywania innym, że mamy swój niepowtarzalny styl, który jest podkreśleniem naszej osobowości. By ułatwić taką formę komunikacji na oficjalny blogu firmy powstała specjalna przestrzeń, w ramach której każdy może pochwalić się swoimi talentami i projektami, co ma również sprowokować niektórych do twórczej dyskusji, także zainspirować niektórych. Pomysł ten to ciekawa próba przekonania klientów, iż trampki tej marki nie są zwykłym produktem, lecz sposobem na podkreślenie swojej osobowości. W związku z tym do akcji zaangażowania rozmaitych artystów, wśród których znalazła się również Polka, której obszar zainteresowań obejmuje fotografię oraz rzeźbę. Jest to kolejny dowód na to, iż głoszone przez Converse hasła nie są pustymi sloganami, lecz mają przełożenie na świat rzeczywisty.